نکات مهم برای اجاره ماشین عروس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی , اخبار ,آموزش, دانلود
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
کاهش پینگ
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی از خاطره انگیزترین اتفاقات زندگی، ازدواج و مراسم آن است که خاطره آن تا آخر عمر در ذهن او خواهد ماند. حتی با وجود شرایط اقتصادی که می تواند برای جوانان هزینه زیادی برای آماده شدن برای عروسی داشته باشد، باز هم همه به فکر ساختن یک شب عالی و خاص برای شروع زندگی خود هستند. یکی از مواردی که در عروسی نقش بسیار مهمی دارد انتخاب ماشین عروس است.

اجاره ماشین عروس مخصوصا ماشین های لوکس می تواند این شب را برای عروس و داماد بسیار لذت بخش کند و جلوه های ویژه ای در فیلم و عکس عروسی ایجاد کند. هنگام اجاره ماشین عروس باید به نکات زیادی توجه کرد. در اینجا به نکات مهم برای این امر اشاره می کنیم.

1. بودجه مورد نظر برای اجاره ماشین عروس
هر چه بودجه بیشتری برای اجاره ماشین عروس داشته باشید، دست شما برای انتخاب بین مدل های بالا بازتر خواهد بود. انتخاب خودروی مورد نظر به میزان بودجه مالی که مایل به صرف آن هستید بستگی دارد. اما باید مبلغ کمی را بیشتر از مبلغ کرایه ماشین عروس خود در نظر بگیرید، زیرا ممکن است در زمانی که خودرو در اختیار شماست آسیب ببیند که در نهایت طبق شرایط قرارداد با شرکت اجاره خودرو ملزم به پرداخت خسارت است. شما خواهید بود. این فقط یک احتمال است، اما خالی از لطف نیست.

۲. بررسی تعرفه مدل خودروی مورد نظر در بین شرکت های اجاره خودرو
نکته مهم دیگر در این زمینه توجه به تعرفه های موجود شرکت های مختلف برای اجاره ماشین عروس است. با کمی تحقیق می توانید بهترین و مقرون به صرفه ترین نرخ اجاره خودروی اجاره ای خود را بیابید.

3. شرایط قرارداد را با دقت مطالعه کنید و قبل از تحویل خودرو را بررسی کنید
برای جلوگیری از سوء تفاهم، بهتر است قبل از تحویل خودرو، کل قرارداد را با دقت مطالعه کنید و اگر موردی بود که کاملا متوجه آن نشدید، حتماً از شرکت اجاره کننده بخواهید که آن را برای شما توضیح دهد و نکته مبهمی باقی نماند. همچنین لازم به ذکر است که قبل از تحویل خودرو قطعات لازم را بررسی کنید. حتی می توانید برای اطمینان از سالم بودن قطعات خودروی خود از مشاوران متخصص خودرو در رونیکا بخواهید.

4. اعتبار شرکت اجاره خودرو و سابقه آن را بررسی کنید
مهم است که بدانید شرکتی که قرار است ماشین عروس را از آن اجاره کنید. با بررسی سوابق شرکت ها متوجه می شوید که تا چه حد به مفاد قرارداد خود با مشتری پایبند هستند و تا چه اندازه مشتری مداری را در اولویت قرار می دهند. همانطور که می دانید رونیکا گشت در بین شرکت های اجاره خودرو بسیار شناخته شده است.

5. اجاره ماشین با راننده یا بدون راننده
یکی از مهمترین تصمیمات در هنگام اجاره خودرو، اجاره ماشین عروس با راننده یا بدون راننده است. هر کدام مزایای خود را دارند. برای مثال برای اجاره لکسوس یا هر ماشین لوکس دیگری، اگر راننده خوبی هستید و می توانید با ماشین های لوکس و اتوماتیک به خوبی عمل کنید، می توانید بدون راننده ماشین اجاره کنید و در فیلم ها و عکس های عروسی خود به عنوان راننده ماشین ظاهر شوید. نتیجه آن یک خاطره شیرین تر خواهد بود.

البته در نظر داشته باشید که شما به عنوان راننده نیز مسئول خسارات احتمالی خواهید بود. اما اگر رانندگی با چنین خودروهایی را بلد نیستید، بهتر است با راننده آن خودرو اجاره کنید، زیرا در صورت بروز هر گونه آسیب یا تصادف جزئی، خودرو در مقابل راننده مسئول خواهد بود و داماد نیازی به فکر کردن ندارد. در مورد این همیشه سرعت خود را کم کنید و مراقب باشید که به خودرو آسیب نرسانید.

6. داشتن مدارک لازم برای اجاره ماشین عروس
ممکن است شرکت های اجاره خودرو در مدارک مورد نیاز متفاوت باشند، اما مهمترین این اسناد شامل موارد زیر است:

مدارک شناسایی و گواهینامه رانندگی و داشتن سن بالای 20 سال و پرداخت کرایه نقدی و ارائه چک یا سفته در ازای دریافت خودرو برای مدت تعیین شده.





:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : یک شنبه 1 خرداد 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی